Emprova-Self Service | Employee Self Service

Omdat steeds meer medewerkers met flexibele uren werken of zich op verschillende locaties bevinden, verloopt de communicatie met de personeelsdienst of leidinggevende vaak moeilijk. Met Emprova-Self Service kan elke medewerker via de webbrowser makkelijk aan- of afwezigheden aanvragen of attesten indienen. Dankzij instelbare workflows komen deze automatisch bij de juiste persoon terecht. Volledig digitaal, snel en efficiënt. Daarnaast heeft de medewerker ook steeds een up-to-date overzicht van zijn prestaties, planning en de status van zijn aanvragen.

De voordelen van online tijdregistratie

  1. De beschikbare saldi, planning en prestaties zijn snel en makkelijk op te vragen door de medewerkers
  2. Makkelijk aan- of afwezigheden aanvragen en attesten indienden die via workflows door de juiste persoon afgehandeld worden
  3. Een compact en duidelijk overzicht van de bezetting is desgewenst door alle werknemers te consulteren 
  4. Goedgekeurde afwezigheden worden automatisch ingeboekt in uw Outlook-agenda
  5. Via de managerfunctie kunnen diensthoofden aanvragen en prestaties goedkeuren hetgeen tijdswinst oplevert voor uw personeelsdienst

Eénmalig aankopen of maandelijks huren (Saas)?  

Dat kiest u zelf want de Emprova software voor tijdregistratie is beschikbaar in de eigen omgeving en in de Cloud (Saas). Dit reeds vanaf 85 euro/maand! Vraag nu uw offerte aan. 

Mix en match de verschillende Emprova-modules

Integreer andere Emprova-modules zoals Emprova-Time en Emprova-Mobile met Emprova-Self Service. Hierdoor bespaart u tijd en vermijdt u dubbele processen.

Referenties

Benieuwd naar onze diensten voor o.a. Plopsaland, Febelco, Carglass, Aviko, DELA of Genk? Lees er meer over op onze referentiepagina.