Alle nieuwsberichten

We starten het nieuwe jaar met een nieuw klantenportaal

We gaan van 1 portaal naar 2 portalen.

We starten het nieuwe jaar met een nieuw klantenportaal

Volgende maand zal ons ticketsysteem om een incident in te dienen vernieuwd worden. We hebben gekozen voor een nieuw systeem waardoor de verwerking van een incident een pak efficiënter en dus ook sneller zal verlopen.

Daarnaast maken we van deze gelegenheid gebruik om ook onze communicatie naar onze klanten te verbeteren. Hiervoor passen we in de komende maanden het huidige klantenportaal volledig aan zodat u sneller de juiste informatie kan terugvinden en raadplegen.

Binnenkort hebben we dus twee klantenportalen.
  1. Knowledge Base om essentiële informatie zoals release notes, data onderhoud cloud, projecten, contracten,… te raadplegen
  2. Customer Support om in contact te komen met onze support medewerkers bij problemen of gebruikersvragen (nieuwe ticketsysteem voor incidenten)

Beide klantenportalen kan u bereiken via MIJN GPS.

Sumo